Η εύκαμπτη Δεξαμενή και η Ιστορία της !...

 Η εύκαμπτη Δεξαμενή και η Ιστορία της !..

Οι Ευκαμπτες δεξαμενές χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στον Α Παγκόσμιο Πόλεμο  σε μαχητικα αεροσκάφη τυπου ΙΙ, όπως το Spitfire και τα βομβαρδιστικά.
 Ο πρωτος  κατασκευαστης  των εύκαμπτων δεξαμενών ηταν ο  Marston Excelsior, ο οποίος έκανε δεξαμενές καυσίμων για τα βομβαρδιστικά Vickers Wellington και τα de Havilland Mosquito μαχητικά-βομβαρδιστικά του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου.
De_Havilland_DH-98_Mosquito_ExCC

Το 1959  οι εύκαμπτες  δεξαμενές   χρησιμοποιηθηκαν  και σε οικιακη και βιομηχανικη χρηση για τη μεταφορά κρασιού, χυμων, λατέξ, έλαια και χημικές ουσίες.  Ενω οι δεξαμενές από  επιχρισμενο ύφασμα PVC  αρχισαν να διαφημίζονται από την εταιρια  ICI  ως τρόπος μεταφοράς  διαφορων τυπων υγρών από φορμαλδεΰδη μεχρι και  χυμους φρούτων»......,''

1968 Οι ευκαμπτες δεξαμενές  αρχισαν να χρησιμοποιούνται στην αυτοκινητοβιομηχανια ως δεξαμενες καυσιμων σε αγωνιστικα F1 και RC rally.  Δεξαμενες  απο ενισχυμένο θερμοπλαστικό  υφασμα PU και καουτσούκ.

dssssssss

 1962, Δεξαμενη 37m3 , κατασκευασμένη  από ελαστικό νεοπρένιο,  χρησιμοποιηθηκε  για την αποθήκευση πετρελαίου στην Ανταρκτική. Η δεξαμενή ζυγίζε  275 kg  και  μπορούσε να διπλωθεί καταλαμβανοντας όγκο 3,5m3.

220px-Big_fuel_bladder_--_Antarctica_--_Byrd_Field_Camp



Γενικα η βιομηχανία διαχειρισης νερού άρχισε να χρησιμοποιει τις εύκαμπτες δεξαμενες  στη δεκαετία του 1960.
Εκτοτε τα βασικα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα μεχρι τωρα άκαμπτα συστήματα αποθήκευσης ειναι το χαμηλό κόστος, η ευκολια μεταφορας , η μηδενικη μόλυνση των αποθηκευμενου νερου, και η μηδενικη εξάτμιση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Tο Τεχνικό Υφασμα

Τοποθετηση Επενδυσης σε φρέατια με μικρό ανοιγμα