Η εύκαμπτη Δεξαμενή και η Ιστορία της !...
Η εύκαμπτη Δεξαμενή και η Ιστορία της !..
Οι Ευκαμπτες δεξαμενές χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στον Α Παγκόσμιο Πόλεμο σε μαχητικα αεροσκάφη τυπου ΙΙ, όπως το Spitfire και τα βομβαρδιστικά.Ο πρωτος κατασκευαστης των εύκαμπτων δεξαμενών ηταν ο Marston Excelsior, ο οποίος έκανε δεξαμενές καυσίμων για τα βομβαρδιστικά Vickers Wellington και τα de Havilland Mosquito μαχητικά-βομβαρδιστικά του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου.
Το 1959 οι εύκαμπτες δεξαμενές χρησιμοποιηθηκαν και σε οικιακη και βιομηχανικη χρηση για τη μεταφορά κρασιού, χυμων, λατέξ, έλαια και χημικές ουσίες. Ενω οι δεξαμενές από επιχρισμενο ύφασμα PVC αρχισαν να διαφημίζονται από την εταιρια ICI ως τρόπος μεταφοράς διαφορων τυπων υγρών από φορμαλδεΰδη μεχρι και χυμους φρούτων»......,''
1968 Οι ευκαμπτες δεξαμενές αρχισαν να χρησιμοποιούνται στην αυτοκινητοβιομηχανια ως δεξαμενες καυσιμων σε αγωνιστικα F1 και RC rally. Δεξαμενες απο ενισχυμένο θερμοπλαστικό υφασμα PU και καουτσούκ.
1962, Δεξαμενη 37m3 , κατασκευασμένη από ελαστικό νεοπρένιο, χρησιμοποιηθηκε για την αποθήκευση πετρελαίου στην Ανταρκτική. Η δεξαμενή ζυγίζε 275 kg και μπορούσε να διπλωθεί καταλαμβανοντας όγκο 3,5m3.
Γενικα η βιομηχανία διαχειρισης νερού άρχισε να χρησιμοποιει τις εύκαμπτες δεξαμενες στη δεκαετία του 1960.
Εκτοτε τα βασικα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα μεχρι τωρα άκαμπτα συστήματα αποθήκευσης ειναι το χαμηλό κόστος, η ευκολια μεταφορας , η μηδενικη μόλυνση των αποθηκευμενου νερου, και η μηδενικη εξάτμιση.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου